top of page
  • Foto van schrijverMarnix

Verslag vergadering oktober 2023

Vergadering volledig in het teken van de komende tentoonstelling. Volgende punten kwamen aan bod :

- voorstelling foto's exposanten - aangeven aantallen en afmetingen

- voorstelling foto's Ijsland - selectie was geen gemakkelijk karwei om overzicht te geven van de Ijslandreis. Een 40 a 45 foto's zijn geselecteerd. (kan nog wijzigen ivm ruimte).

Nog wat puzzelen met afmetingen en ophangschema. Vraag naar afmetingen.

We voorzien de benedenverdieping voor de Ijslandfoto's. De bovenverdieping wordt voorbehouden voor de niet-Ijsland foto's.


Praktisch :

Publiciteit : De digitale flyers zijn rondgestuurd aan de exposanten. Deze zijn te gebruiken voor social media, emails, websites..... 1 ervan kan je zelf personaliseren door er een eigen foto in te monteren.

De ontwerpen zijn ook terug te vinden in de dropboxmap : opdrachten. Er is ook een pdf met een printbare versie voorzien. Ook de leden die niet exposeren worden vriendelijk verzocht om ook publiciteit te maken voor onze tentoonstelling !!! De ontwerpen zijn voor iedereen beschikbaar !

Mailing naar adressen van bezoekers vorig jaar (westrijdbriefjes) : via Danny

Mailing naar zusterverenigingen : Pieter

Melding OVU, Breedbeeld, en UITmagazine : gebeurd (Marnix)

opmaak Foldertje deelnemers : Danny - druk : Koert of Marnix nog af te spreken...

wedstrijdbriefjes : (over van vorig jaar ?? - Koert)


Titels en digitale bestanden : Dringend !!!!! Nodig voor aanmaak ophangschema, naamkaartjes en folder !

Pieter verzamelt de titels van de werken en digitale bestanden van je expositie foto's. Gelieve uw titels en foto's in een jpeg bestand (langste zijde 1900pix) te bezorgen aan Pieter.

(pieterdewilde@scarlet.be)


Opbouw :

Gaat door op vrijdag 17 november - aanvang om 9.30 uur.

Hadden zich hiervoor kandidaat gesteld : Marleen B, Elise, Marleen DC, Marc, Danny, Etienne, Marnix, Koert. (Marc en Marnix brengen ladder mee)

Anderen kunnen foto's komen ophangen tussen 16.00 uur en 18.00 uur.


Permanentie : Iedereen wordt verwacht 2 permanentie periodes aanwezig te zijn.

Permanentieperiode loopt van 10.00 uur tot 14.30 uur en van 13.30 uur tot 18.00 uur. Permanentierooster ter plaatse ingevuld. Luc bezorgt compleet rooster aan alle exposanten, zal ook beschikbaar zijn in de dropboxmap opdrachten en op de website (leden- pp vergaderingen)

Taken permanentie : ontvangst bezoekers, zorgen dat koffie en dranken aangevuld worden, afwas doen van de lege glazen en tassen, toezicht houden en woordje uitleg aan de bezoekers die dit verlangen of vragen hebben....


Afbraak :

Alle exposanten worden de laatste dag (26-11) verwacht aanwezig te zijn tegen 18.00 uur voor de afbraak van de tentoonstelling en opkuis van de zalen.

Vele handen maken licht werk !!



33 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page